Klachtenformulier

Beste patiënt,

 

Het kan voorkomen dat de geleverde zorg niet is wat je ervan verwacht had. Wij betreuren het dat je dit zo ervaren hebt. Wij willen dit graag in een gesprek, zo goed mogelijk met je oplossen. Omdat ons doel is, je zo goed mogelijk te helpen! Je kunt ons mailen of bellen om een afspraak hiervoor in te plannen, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

 

Uiteraard is het mogelijk om een klacht via dit formulier in te dienen. Aan de hand van jouw klacht zal een van onze artsen; dokter Berbel Sluijter en/of dokter Nicoline de Haas contact met je opnemen. Het is ook mogelijk om met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris contact te hebben. Onze onafhankelijke klachtenfunctionaris heet dr. Corinne Schouten. Haar mailadres is [email protected]. Je kunt ook aangeven in het formulier dat je contact met haar wilt hebben. Dan zal de ze contact met jou opnemen. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat je het formulier zo duidelijk en compleet mogelijk invult. Wij zijn te allen tijde bezig met het verbeteren van onze diensten en jouw melding zal hierin ook bijdragen. Dank daarvoor.

 

Indien het niet lukt om tot een oplossing te komen met een van onze artsen of de onafhankelijke klachtenfunctionaris dan kunnen we je klacht ook laten behandelen door een onafhankelijk bureau. We werken hiervoor samen met de Geschillencommissie van Zelfstandige Klinieken Nederland.

 

Adres(Vereist)
Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van jouw klacht vragen wij je jouw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is het probleem, wat en/of wie betreft het? Hoe lang speelt het al; heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?
Indien relevant: als je al een idee hebt over een mogelijke oplossing of de reactie die je van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?
Heb je al (telefonisch) contact gehad over de klacht? Zo ja, met wie, en wat is daar uit gekomen?