• ✔ Gespecialiseerd team
  • ✔ Verzekerde zorg
  • ✔ Korte wachtlijsten
9,4 Zorgkaart Nederland

Vragen?
Neem contact op

Heb je een vraag

Veelgestelde vragen

Waar kan ik jullie vinden?

We zitten op de Wipmolenlaan in Woerden, op de hoek met de Pelmolenlaan. We zitten in een verzamelgebouw op de begane grond. Op het gebouw staat At the Clinic

Heb ik een verwijzing nodig?

Ja, voor een consult met een medisch specialist heeft u altijd een verwijsbrief van uw huisarts nodig. Als u een afspraak wilt maken bij een van onze handtherapeuten dan heeft u geen verwijsbrief nodig.

Hoeveel kost een consult?

Wij leveren alleen verzekerde zorg. Dit betekent dat een consult onder uw zorgverzekering valt. Als u uw eigen risico nog niet heeft aangesproken zal de zorgverzekeraar hier voor een deel aanspraak op maken. Wat de kosten zijn van een consult is daarom niet zo makkelijk te zeggen. Het hangt af van de zorgverzekeraar, het soort verzekering, de hoogte van uw eigen risico, of er tijdens het consult ook een injectie wordt gezet of een brace wordt aangemaakt. U kunt zich voor deze vraag het beste wenden tot uw zorgverzekeraar.

Wat gebeurt er op het eerste consult?

Tijdens het eerste consult maakt u kennis met uw behandelaar. Zij of hij zal u vragen stellen over uw klacht aan uw hand of pols. Daarnaast nemen we vaak uw medicatie en dagelijkse bezigheden met u door. Hierna zullen we  uw hand of pols onderzoek. Als het nodig is volgt een Röntgenfoto of een echo. Tot slot zullen we uitleg geven over de vastgestelde aandoeningen en de mogelijke behandelingen met u doornemen. Er kan tijdens het eerste consult een injectie gezet worden als dat nodig is. Vaak is er ook mogelijkheid om meteen naar de handtherapeut te gaan na het eerste consult als er een spalk of een brace nodig is. Een ingreep of operatie kan ook meteen worden ingepland bij de balie aan het eind van het consult.

Worden behandelingen bij jullie vergoeding door mijn verzekering?

Wij leveren alleen verzekerde zorg in onze kliniek. Alle behandelingen worden vergoed. Met de meeste Zorgverzekeraars hebben we een contract of een betaalovereenkomst. Dit betekent dat de rekening van uw bezoek of operatie rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar gaat. U krijgt een overzicht van uw zorgverzekeraar met de kosten van behandeling en het eigen risico dat de zorgverzekeraar van u zal vragen. Alleen met Menzis en CZ hebben we op dit moment geen contract. Daardoor kunnen we de factuur niet rechtstreeks bij deze verzekeraars indienen. Is dit het geval ontvangt u namens ons een factuur van Infomedics. U moet deze factuur bij uw zorgverzekeraar indienen. Zie voor meer informatie ‘Declaraties en Vergoedingen’ op onze website.





Afspraak maken?

Online afspraak maken

Wij hebben geen lange wachtlijsten. Gebruik ons afspraken formulier om snel een afspraak te maken. Een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om de afspraak te bevestigen.

Afspraak maken

Telefonisch afspraak maken

U kunt ons ook telefonisch bereiken.

0348-214016